Service                    Reservedele klik her:www.reservedelpilleovn.dk

NB:
Da vores tidliger forhandler i nordsjælland Dantræ / Solbjerghus har valgt anden leverandør så løber der nu fejlagtige oplysninger derfra om at EF Handel er lukket !! Det er ikke rigtig !!
Alle service aftaler fortsætter stadig som de plejer dog vil det fremover ikke være Morten fra solbjerghus men Lars fra Greenflame på27440110 som laver de service.
Også fordi det KUN er lars der står med den nyeste viden om Extraflame med certifikat fra fabrikken i Italien 2014.



Extraflame Service tekniker med certifikat. 
EF Handel kan tilbyde service på alle Extraflame varmeanlæg i det meste af Danmark og Sydnorge.
Andre fabrikater så ring for nærmere info:40596552.

Pris på udkald til ovne uden/udenfor service aftale er på Timeløn + km takst + evt reservedele og prisen på Timeløn-km takst kan oplyses ved bestilling

EF Handel kan efter at kunden eller andre har fortaget montering tilbyde et Opstart service på alle nye Extraflame ovne hvor kunden får en grundig vejledning af hvordan ovnen fungere og hvordan man bruger menu programmet og ovnen bliver kalibreret og indreguleret så kunden får en god oplevelse af det produkt de har købt.
Bestilling på opstart service skal være med ca 14 dages varsel pga.planlægning.
Pris på opstart service ligger pt.på 1344*+ moms,ønsker kunden sammen med opstate service at tegne en årlig service aftale så falder opstart prisen til det samme som et års service.

*Faste Service pris justeres efter behov.
Servicekontrakt sikrer dig optilmalt udbytte af ovnen til fast pris.

Det kan oplyses at en årlig service aftale udføres og fastligges efter EF Handels planlægning og giver kun ret til det ene besøg pr.år ifølge aftalen,hvis kunden får brug for yderliger assistance udover den af EF Handel fastlagte service så står det for kundens egen regning efter de priser som er gældende for det vi kalder udkald udenfor service aftalen.
En service aftale kan opsiges af kunden dog senest 2 måneder efter sidste udførte service,er aftalen ikke opsagt efter gældende regler og det viser sig at EF Handel ikke kan udføre den aftalte service på adressen evt pga salg af ovnen eller ejendommen så er det kundens pligt at betale den faste pris og er derefter opsagt.
EF Handel kan i visse tilfælde med kort varsel opsige en service aftale det kan være i tilfælde af urentabel forretning i et område eller hvis EF Handel ikke føler kunden er tilfreds udfra den normale udførte standard service.

Forhør nærmere på tlf. 75 67 65 02 eller 40 59 65 52